Ek Muqarrir Ka Radd, Shia Sunni Kya Bhai Bhai Hai ? Shia Mazhab, Radde Rafiziyyat, Shion Ke Gande Aqeede, Rawafiz Ke Kufriyah Aqaaid
Taqreer Karne Waale Baz Log Josh Ke Selaab Me Beh Kar Kya Se Kya Bol Jaate Hai Shayad Khud Becharon Ko Apne Aap Me Khabar Nahi Hota.
Ya Phir Aql Thikaane Pe Nahi Hota Ke Bade Bade Dawe Aur Aise Dawe Bhi Karjaate Hai Jin Baaton Ko Neend Me Bhi Shayad Hi Koyi Zabaan Pe Laaye!
Yahi Haal Muqarrire Hamiye Rifz Ka Hai Ke Jo Bade Wusooq O Etemad Ke Saath Keh Padhte Hai Ke Shia Sunni Bhai Bhai!
Aur Donon Ke Aqaaid Me Sirf Furoo'ee Yani Kuch Mamooli Baaton Me Hi Ikhtelaaf Hai Baqaule Muqarrire Bhai Charah Ke, Par In Jaise Becharon Ke Dawe Haqaaiq Ke Bilkul Opposite Hote Hai, Ab Kuch Haqq Par Bhi Insafe Nazar Kare Aur Jaan Chaliye Ke Shi'a Naam Kis 'Ameeq Zalaalat Ka Hai! :
*1)* Shi'on Ka Aqeeda Hai Ke *Qurane Azeem* Mazfooz Nahi! Yani *Qurane Pak* Mukammal Nahi Hai, *Quran Kareem* Me Se Hazaaron Aayate Ghaib Hai!
Shi'on Ki Usoole Kaafi Me Hai Ke : Jo Quran Naazil Huwa Woh 17 Hazar Aayaton Par Mushtamil Tha.
( اصول الكافي، ج ٢، ص ٦٣٤، مطبوعه : دار الكتب الاسلامية تهران، عراق۔ )
Halanke Sunnion Ka Aqeeda Aur Haqq Ye Hai Ke Qurane Majeed Ki Aayaat :
*6,616 Hai.*
( بہار شریعت، ج ١، حصہ ١، ص ٢١١، حاشيہ، مطبوعه : دعوت اسلامی بحوالہ : الاتقان، فصل في عدد الآي....الخ، ج١، ص٩٥، مطبوعه : دار الفكر، بيروت۔ )
Aur,
Qurane Azeem Ki Hifazat *Allah سبحانه وتعالي* Ne Apne Zimma Rakkhi Hai, Lihaza Is Me Kisi Haraf Ya Nuqte Ki Kami Beshi Muhaal Yani Na Mumkin Hai!, Jo Ye Kahe Ke Kuch Paare Ya Suratein Ya Aayatein Balke Ek Harf Bhi Kisi Ne Kam Kardiya, Ya Badha Diya, Ya Badal Diya Qat'an Kaafir Ke Isne *Aayat E Quraani* Ka Inkaar Kiya Jisme *Rabbe حفیظ (عزوجل) Ne Farmaaya :*
*انا نحن نزلنا الذكر وانا له لحفظون.*
*( الجزء : ١٤، الحجر : ٩ )*
*"Beshak Is Quran Ko Ham Ne Naazil Kiya Aur Iski Hifazat Ham Khud Karte Hai"*
( بہار شریعت، ج ١، حصہ ١، ص ٣١، مطبوعه : مکتبۃ المدینہ دعوت اسلامی، بتغیر قلیل۔ )
*Quran Ke Aayaat* Ka Inkaar Karne Wale Bhala Kaun Hote Hai ? Musalman......?
*2)* Shi'on Ka Ek Aur Aqeeda Jo Unki Mustanad Kitaab Anwaare Nu'mania Me Sakht Gustakhana Misaaal Ke Saath Likkha Gaya Ke :
*Hazrate Jibraeel عليه السلام* Ko *Hazrate Ali* Par Wahi Laana Tha Galati Se *Hazrat Muhammad ﷺ* Par Wahi Lekar Chale Gaye.
( انوار نعمانیہ، ج ٢، ص ٢٣٧، طبع جدید و طبع قدیم ص ١٩٨، بیان اختلاف الذی وقع فی الاصول۔۔۔۔۔الخ، مطبوعه : ايران قديم۔ )
Shi'on Ke Is Aqeede Me To *Maula Ali* Ko Haqiqi Nabi Bataya Gaya!, Aur Wahi Pahunchane Me Galati Ki Wajah Se Nabuwwat Ka Darajah *Muhammade Arabi ﷺ* Ko Milne Ka Sakht Tareen Zalalat O Jhoota Dawa Kiya Gaya!.
نعوذ بالله تعالي
Ahle Sunnat Ke Nazdeek Ye Aqeeda *Quran* Ke Khilaaf! Kyunke *Surah Aale Imraan Ki Aayat 81 Me Farmaane Baari تعالیٰ Hai Ke :*
*"Aur Yaad Karo Jab Allah Ne Nabion Se Wada Liya Ke Mai Tumhe Kitaab Aur Hikmat Ataa Karunga Phir Tumhare Paas Woh Azmat Waala Rasool Tashreef Laayega Jo Tumhari Kitaabon Ki Tasdeeq Farmaane Waala Hoga To Tum Zaroor Zaroor Us Par Eemaan Laana Aur Zaroor Zaroor Uski Madad Karna."*
Is *Ayat* Se Ahle Sunnat Ka Ye Aqida Wazeh Hai Ke :
*Sab Se Pehle Martaba E Nubuwwat Huzoor ﷺ Ko Mila!, Roze Meesaaq Tamaam Ambiya عليهم السلام Se Huzoor ﷺ Par Eemaan Laane Aur Huzoor ﷺ Ki Nusrat ( Madad ) Karne Ka 'Ahd ( Yani Wada ) Liya Gaya.*
( بہار شریعت، ج ١، حصہ ١، ص ٨٥، مطبوعه : مکتبۃ المدینہ، دعوت اسلامی۔ )
Aise Hi *Surah Saf Ki Chati (6) Aayate Mubarakah Me Hazrate Eesa عليه السلام Ki Bisharat Maujood Ke :*
*"( Mai ) Us Azeem Rasool Ki Bisharat Dene Waala Hu Jo Mere Ba'd Tashreef Laayenge Un Ka Naam Ahmad Hai."*
*Pata Chala Ke Nabiyye Aakhiruzzaman, Muhammad Mustafa ﷺ* Ka Nabi Hona To *Hazrate Aadam علیہ السلام* Ki Paidaish Se Pehli Hi Tai Hochuka! Aur *Ambiyaa E Kiraam عليهم السلام* Pehle Hi Se *Hamaare Nabi* Ki Bisharat Dete Aaye Hai!
Ye Aayat Aur Is Jaisi Deegar Aayat Ka She'ee Aqeede Se Inkaar Laazim Aata Hai!.
Phir *Allah Pak* Ke Ahkamaat Baja Laane Me Bhool Kar Bhi Galati Aam Firishton Se Nahi Hoti! Sab Firishton Me Afzal Tareen Zawaat *Rusule Malaaikah* Hai Phir Unme Bhi Afzal *Hazrate Sayyiduna Jibraeel عليه السلام* Ki Zaat Hai!, Aise *Rasool* Par Khata Ke Sudoor Ka Bohtaane Azeem Baandha Gaya! Jab Ke *Surah Nahl Ki 50vi Aur Surah Tahreem Ki Chati (6) Ayaton Me Sarahatan Farmaya Gaya Ke :*
*"( Firishte ) Wahi Karte Hai Jo Unhe Hukm Diya Jaata Hai."*
*3)* Sh'ion Ka Manna Ye Bhi Hai Jo Anware Numania Hi Me Hai Ke :
*Hazrate Ali رضى اللّٰه تعالى عنه* Tamaam *Ambiya* Se Afzal Hai.
( انوار نعمانیہ، ص ٨-٩ طبع : ایران قدیم ور بحث استنباط حرة عند الحجاج علي تفصيل علي عليه السلام۔ )
Aur Inki Usoole Kaafi Me Yahan Tak Pahunch Gaye Ke :
*Ameerul Mumineen Hazrate Ali* Ko Wahi Fazeelat Haasil Hai Jo *Rasool* Ko Hai.
( اصول کافی ج ١، ص ١١٨، مطبوعہ : نولکشور، و ص ١٩٧، کتاب الحجۃ باب ان الائمۃ ھم ارکان الارض، مطبوعه : تہران طبع جدید۔ )
Yani Ke *Nabi ﷺ* Aur *Ali رضى اللّٰه عنه* Fazeelat Me Baraabar Hai! Aur *Ali رضی اللہ عنہ* Saare *Nabion* Se Afzal
استغفر الله
Ahle Sunnat Ka Aqeeda Wahi Hai Jo *Qurane Majeed Ke Surah An'aam Ki Aayat 86 Me Ambiyaa E Kiraam Ki Fazilat Ke Baare Me Farmaaya Gaya Ke :*
*"Aur Sab Ko Buzurgi ( Fazeelat ) Di Ham Ne Jahaanon Par."*
*Is Aayat Me Is Baat Ki Daleel Hai Ke Ambiyaa عليهم السلام Firishton Se ( Rusule Malaaikah ) Se Bhi Afzal Hai Kyunke Aalam Yani Jahaan Me Allah تعالى Ke Siwa Tamaam Maujoodaat Daakhil Hai To Firishte Bhi Is Me Daakhil Hai.*
( صراط الجنان، الانعام : ٨٦، دعوت اسلامی بحوالہ : خازن، الانعام، تحت الآیۃ : ٨٦، ج ٢، ص ٣٣، مطبوعه : میمنیہ، مصر۔ )
Koyi *Wali* Kitna Hi Bade Martabe Wala Kyu Na Ho Kisi *Nabi* Ke Baraabar Nahi Hosakta, Jo Kisi Ghaire Nabi Ko Kisi *Nabi* Se Afzal Ya Baraabar Bataaye, Aisa Shakhs Kaafir Hai.
( بہار شریعت، ج ١، حصہ ١، ص ٤٧، مطبوعہ : مکتبۃ المدینہ، دعوت اسلامی۔ )
*Sayyidul Mursaleen ﷺ* Ka Tamaam *Ambiyaa* Se Afzal Hona Kisi Musalmaan Se Makhfi Nahi, Is Par Beshumaar Aayaat O Saikdon Ahadees Waghaira Maujood Aur,
*'Isi Par Ijma' E Ummat Hai Ke Nabiyye Ambiyaa, Mahi E Zunoob O Khata, Janabe Ahmade Mujtaba, Muhammad Mustafa صلى اللّٰه تعالي عليه وآله وسلم Tamaam Nabion Se Aa'la Hai.'*
( صراط الجنان، البقرۃ : ٢٥٣ ( بتغیر قلیل) بحوالہ : خازن، البقرۃ، تحت الآیۃ: ۲۵۳، ۱ / ۱۹۳، میمنیہ، مصر, و مدارک، البقرۃ، تحت الآیۃ: ۲۵۳، ص۱۳۰، دار المعرفة، بيروت۔ ملتقطاً )
Kisi *Nabi* Ke Barabar Hi Kisi Ghaire Nabi Ko Bataana Kufr! To Saare Ambiya عليهم السلام Se Afzal Bataana Phir Tamaam *Nabion* Aur *Rasoolon* Ke *Sarkaar O Sardaar Shehanshaahe Abraar ﷺ* Ke Baraabar Kisi Ko Bataana Aur Kitna Shadeed Hoga!.
Phir Is Tarah Ke Da'we Karne Waale Kitne Khasaare Me Honge!, Kitne *Quran O Hadees* Se Phire Huwe Log Honge Ye Har Samajhdaar Par Zahir Hai.
*4)* Ek Aur Buniyadi Kharaabi Rafizion Ki Ye Hai Ke Woh *Saahaba* Ki Mubarak Zaaton Par La'n Ta'n Karte Hai! Gaaliyan Dete Hai! Yahan Tak Ke In Shi'on Ki Ye Bad Baatin Khaslat Ki Khabar Khud Hadees Shareef Me Barson Pehle Warid!
*Nabiyye Ghaib Daan ﷺ Ne Farmaya :*
*"Anqareeb Kuch Log Aane Waale Hai Un Ka Ek Bad Laqab Hoga Unhe Rafizi Kaha Jaayega Salaf ( Yani Pehlon ) Par Ta'n Karenge Aur Jumuah Wa Jumuaat Me Haazir Na Honge, Unke Paas Na Baithna, Na Unke Saath Khaana Khaana, Na Unke Saath Paani Peena, Na Unke Saath Shaadi Bayaah Karna, Beemaar Pade To Unhe Poochne Na Jaana, Marjaaye To Unke Janaaze Par Na Jaana, Unpar Namaz Padhna Na Unke Saath Namaaz Padhna."*
( کنز العمال حدیث۔۳۱۶۳۷،۳۲۵۴۲،۳۲۵۲۹،۳۲۴۶۸موسسۃ الرسالہ بیروت۱/ ۲۵۔۳۲۴،۵۲۹،۵۴۰،۵۴۲ )
*Sahabaa E Kibaar* Misle *Shekhain* Yani *Sayyiduna Siddeeqe Akbar* O *Sayyiduna Umare Farooqe Azam رضى اللّٰه تعالى عنہما* Aur *Ummul Mumineen Sayyida Aayisha رضى اللّٰه تعالى عنها* Wa *Deegar Sahaaba* Ki Shaan Me Nihayat Gustakhiyan Karjaate Hai, Balke Bebaaki Ke Saath Yahan Tak Inki Furoo'e Kaafi Aur Hayatul Quloob Aur Deegar Kitaabon Me Likkha Gaya Ke :
*Rasoolullah صلى اللّٰه تعالي عليه وسلم* Ke Wisaal Ke Bad Chand *Sahaaba* ( 3 Ya 4 ) Ke Ilaawah Baaqi Sab Murtad Hogaye.
( الروضة من الكافي ( فروع كافي )، ج ٨، ص ٢٩٦، مطبوعه : دار الكتب الاسلامية، تهران۔ )
( حياة القلوب، باب پنجاہ و ھشتم در فضائل بعض از اکابر صحابہ، ج ٢، ص ١٠٨٣، مطبوعہ : نامی نولکشور، و ج ٢، ص ٦٢٧، مطبوعہ : کتاب فروشے اسلامیہ، تہران۔ )
العياذ بالله
*Sahaaba E Kiraam* Ki Bohut Badi Azmat O Rif'at *Quran O Sunnat* Me Bayaan Ki Gayi, Phir In Nufoose Aaliyah Me Bhi Sab Se Afzal Tareen *Shaikhaine Kareemain* Ki Azmat Aur Shaan Ka Kya Kehna!
*Shaikhain* Ki Azmat Ka Andaza Is Baat Se Lagaaye Ke Jo In 2 Hazraat Me Se Kisi Ek Ki Gustaakhi Kare Woh Kufr Tak Pahunch Jaaye!
Is Baat Par Ahle Sunnat Ke Bade Bade Akabireen Ke Kutub Se Kayi Dalaail Maujood Hai, Sab Ki Tarjumaani Sama'at Karne Ke Liye Dare Raza Pe Aapko Le Chalte Hai
Imaame Ahle Sunnat, Mujaddide Deen O Millat, Muhsine Ahle Sunnat, Aashiq E Sahaaba Wa Ahle Bait, Sayyidi Imaam Ahmad Raza رحمة اللّٰه تعالى عليه Naql Farmaate Hai :
Sayyiduna Abu Bakr Siddeeq رضى اللّٰه تعالى عنه* Ki *Sahaabiyyat* Ya *Khilafat Ka Inkar Karne Wala Kafir Hai.
( ماخوذ از فتاوی رضویہ، ج ١٤، ص ٢٥١، مسئلہ ؛ ٣٤، رسالہ الرد الرفضۃ، رضا فاؤنڈیشن لاہور۔ )
*Sayyiduna Umare Farooqe Azam رضى اللّٰه تعالى عنه* Ki *Sahaabiyyat* Ya *Khilfat* Ka Inkar Karne Karna Kufr Hai.
( ماخوذ از فتاوی رضویہ، ج ١٤، ص ٢٥٣-٢٥٤، مسئلہ ؛ ٣٤، رسالہ الرد الرفضۃ، رضا فاؤنڈیشن لاہور۔ )
Isi Tarah *Ummul Mumineen Sayyida Aayisha رضى اللّٰه تعالى عنها* Par Tohmat Rakhna Kufr Hai.
( ماخوذ از فتاوی رضویہ، ج ١٤، ص ٢٥٤-٢٥٥، مسئلہ ؛ ٣٤، رسالہ الرد الرفضۃ، رضا فاؤنڈیشن لاہور۔ )
Balke Yahan Tak Naql Farmaaya Ke :
*Shekhain رضى اللّٰه تعالى عنهما* Ko Bura Kehna Ya Tabarra ( Yani La'n Ta'n Aur Gaaliyan ) Bakna Kufr Hai.
( ماخوذ از فتاوی رضویہ، ج ١٤، ص ٢٥٧، مسئلہ : ٣٤، رسالہ الرد الرفضۃ، رضا فاؤنڈیشن لاہور۔ )
Muqarrire Shola Bayaani Se Arz Hamari Hai Ke Ye Ikhtelaafat Kya Aapke Nazdeek Furoo'ee Hai ? Hairaan Kun Baat Ye Hai Ke Muqarrir Ne Usooli Ikhtelaaf Phir Naam Kis Cheez Ko Tajveez Kiya Hai ?
Accha Phir Itne Hi Nahi Aur Itne Saare Kharabiyan Rafiziyyat Me Hai Ke Bayaan Karne Chalen To Hamare Dinen Guzar Jaaye....
Shi'on Ka Mutala'ah Kiya Jaaye To Inke Ilhadiyyat Ka Ilm Hoga Aur Kuch Tareekh Utha Kar Kabhi Dekha Kare, To Aankhon Ke Parde Chat Kar Haqq Wazeh Hoga Ke Shia Sunni Na Kabhi Bhai Bhai The! Na Hai! Aur Jab Tak Ke Shia Apni Gumrahiyyat O Kufriyyaat Se Taubah Na Karle Na Bhai Bhai Kabhi Honge!.
Rafizion Se Bhai Chara To Badi Cheez Sohbat Se Bhi Hame Parhez Karna Chaahiye!
*Sayyide Aalam صلى اللّٰه تعالى عليه وسلم Ne Irshaad Farmaaya :*
*"Aadmi Apne Dost Ke Deen Par Hota Hai To Tum Me Se Har Ek Dekhen Ke Woh Kis Ko Dost Bana Raha Hai."*
( ابو داود، ج ٤، ص ٣٤١، الحديث : ٤٨٣٣، مطبوعه : دار احياء التراث العربي۔ )
*Sayyiduna Maula Ali كرم الله تعالى وجهه الكريم Ne 3 Tarah Ke Logon Ke Baare Me Farmaaya Ke :*
*Faajir ( Gunahgaar ) Se Bhai Bandi ( Yani Dosti ) Na Kar*
*Ahmaq ( Yani Na Samajh ) Se Bhi Bhaayi Chaara ( Yani Dosti ) Na Kar*
*Aur Jhoote Aadami Se Bhi Bhaayi Chaara Na Kar.*
( ابن عساکر، حرف الطاء فی آباء من اسمہ علی، علی بن ابی طالب۔۔۔ الخ، ٤٢/۵۱٦، مطبوعہ : دار الفکر، بیروت۔ )
Yahan To Ek Gunahgaar O Na Samajh Aur Jhoote Se Bhai Chargi Se Hi Mana' Farmaya Jaraha Hai, Phir Rafizi Bid'ati Se Bhai Chargi Aur Sohbat Kis Daraja Nuqsaan Deh Hogi ?
Shaikhe Mujaddide Alfe Saani رحمة اللّٰه تعالى عليه Farmaate Hai :
Is Baat Par Yaqeen Rakkhen Ke Bid'ati Ki Sohbat Ki Kharaabi Kaafir Ki Sohbat Ki Kharaabi Aur Nuqsaan Se Zyaada Hai!, Aur Tamaam Bid'ati Firqon Me Se Bad Tareen Woh Giroh Hai Jo Paighambar عليه الصلاة والسلام Ke Sahaaba E Kiraam رضى اللّٰه تعالى عنهم Se Bughz O 'Inaad Rakhta Hai. ( Yani Shee'ah Shanee'ah )
( مکتوبات امام ربانی، ج ١، دفتر دوم، مکتوب نمبر : ٥٤، ص ٥٥ (١٩١)، مطبوعہ : حفیظ بک ڈپو اردو بازار، دہلی۔ )
Imaame Jalaaluddin Suyuti رحمه الله تعالى Ne Ek Riwayat Tahreer Farmaayi Ke :
Ek Aadami Ko Waqte Wafaat Kalimah Padhne Ki Talqeen Ki Gayi To Usne Kaha : Mai Nahi Padhsakta Kyunke Meri Nashist O Barkhaast ( Yani Uthna, Baithna ) Aise Bure Logon Ke Saath Thi Jo Mujhe Hazrate Sayyiduna Abu Bakr Aur Hazrate Sayyiduna Umar رضى اللّٰه تعالى عنهما Ko Bura Bhala Kehne Ka Kehte The.
( شرح الصدور مترجم ص ٩٨، مکتبۃ المدینہ دعوت اسلامی۔ )
Jab Bura Bhala Kehne Walon Ki Sohbat Me Rehne Waale Shakhs Ka Ye Aalam Naza' Me Huwa! To Khud Un Bad Bakhton Ka Kya Aalam Huwa Hoga ? Aur Un Bad Batinon Ki Ye Harakat Kis Darajah Shanee' Hogi.......?
*Khuda تعالیٰ* Hame Bad Mazhabon Ke Makr O Fareb Aur Sohbat Se Bachne Ki Taufeeq Ataa Farmaaye.
Comments
Post a Comment