Gunahe Kabira Aur Saghira Se Bachne Aur Shafa`at Ke Mutalliq Aayate Qurani (Roman Urdu)

 Pehli Aayat : 


Surah Nisa Aayat 31 Me Allah تعالیٰ Ka Farmaan Hai :


Tarjuma : Agar Bachte Raho Kabirah Gunahon Se Jin Ki Tumhe Mumanat Hai Hai To Tumhare Aur Gunaah Ham Bakhsh Denge Aur Tumhe Izzat Ki Jagah Daakhil Karenge.


Is Aayat Ki Tafseer :


Is Se Pehle Aayat Me Baz Kabeerah Gunaah Karne Par Waeed Bayaan Ki Gayi Aur Is Aayat Me Kabeerah Gunaahon Se Bachne Par ( Sagheerah Gunaah Bakhshne Aur Izzat Ki Jagah Daakhil Karne Ka ) Wada Zikr Kiya Gaya Hai.

(البحر المحیط، النساء، تحت الآیۃ: ۳۰، ۳/۲۴۳)


( Is Aayat Me ) Irshaad Farmaaya Ke Agar Tum Kabeerah Gunaahon Se Bachte Rahoge Aur Iske Saath Deegar Ibaadaat Bajaalate Rahoge To Ham Tumhare Doosre Sagheerah Gunaahoh Ko Apne Fazl Se Muaaf Farma Denge Aur Tumhe Izzat Ki Jagah Yani Jannat Me Daakhil Karenge, Yaad Rahe Ye Muaamlah Bhi Allah تعالیٰ Ki Mashiyyat Aur Marzi Par Hai, Ye Bayaan Sagheerah Gunaahon Se Mutalliq Hai, Kabeerah Gunaah Taubah Hi Se Muaaf Hote Hai, Albattah Hajje Maqbool Par Bhi Ye Bisharat Hai.



Kabeerah Gunaah Ki Tareef Ye Hai Ke Woh Gunaah Jis Ka Murtakib Quran O Sunnat Me Bayan Ki Gayi Kisi Khaas Sakht Waeed Ka Mustahiq Ho.

(الزواجر، مقدمۃ فی تعریف الکبیرۃ، ۱/۱۲)   



Kabeerah Gunaahon Ki Taadaad Mukhtalif Bayaan Ki Gayi Hai, Chunanche 7,17,10,40 Aur 700 Tak Bayaan Ki Gayi Hai.


( صراط الجنان فی تفسیر القرآن، النساء، الآیۃ : ٣١ )



_______________________


Doosri Aayat :



Surah Kahaf Ki Aayat No. 49 Me Irshaade Khudavandi Hai :


Tarjuma : Aur Naamaye Aamaal Rakha Jaayega To Tum Mujrimon Ko Dekhoge Ke Uske Likhe Se Darte Honge Aur Kahenge : Haaye Kharaabi Hamaari Is Navishta ( Tahreer ) Ko Kya Huwa Na Isne Koyi Chota Gunaah Choda Na Bada Jise Ghera Na Liya Ho Aur Apna Sab Kiya Unhone Saamne Paaya Aur Tumhara Rab Kisi Par Zulm Nahi Karta.




Is Aayat Ki Tafseer : 


Yaha Qiyamat Ka Woh Aham Aur Naazuk Tareen Marhala Bayaan Kiya Gaya Hai Jaha Jannati Aur Jahannami Hone Ka Elaan Hona Hai Ke Har Bande Ka Naamaye Aamaal Usko Diyaa Jaayega, Momin Ko Daaye Haath Me Aur Kaafir Ko Baaye Haath Me, Us Waqt Naama E Aamaal Ko Dekh Kar Jo Bure Logon Ki Haalat Hogi Woh Dehshat Angez Hogi Ke Woh Naamaye Aamaal Dekh Kar Dar Rahe Honge Aur Kahenge : Haaye Hamaari Kharaabi! Is Naamaye Aamaal Ko Kya Hai Is Ne Har Chote Aur Bade Gunaah Ko Ghera Huwa Hai, Ek Zarre Ke Baraabar Bhi Koyi Gunaah Hoga To Woh Naamaye Aamaal Me Darj Hoga Aur Log Apne Tamaam Naama E Aamaal Ko Apne Saamne Maujood Paayenge.


Aayat Ke Aakhir Me Farmaaya Ke Tumhaara Rab Kisi Par Zulm Nahi Karega, Na Kisi Par Beghair Jurm Azaab Karega Aur Na Kisi Ki Nekiyah Ghataayega.


Hazrate Fuzail Bin Iyaaz رحمة اللّٰه تعالى عليه Is Aayat Ki Tilaawat Farmaate To Kehte : Haaye Barbaadi, Ae Logo Kabeerah Gunaahon Se Pehle Sagheerah Gunaahon Ke Baare Me Allah تعالیٰ Ki Baargaah Me Rujoo ( Taubah ) Karlo.

( قرطبی، الکہف، تحت الآیۃ: ۴۹، ۵/۳۰۲، الجزء العاشر)



Is Aayate Mubarakah Ko Saamne Rakhte Huwe Har Musalmaan Ko Chaahiye Ke Woh Khaas Taur Par Kabeerah Gunaahon Se Bache Aur Iske Saath Saath Sagheerah Gunaahon Se Bhi Khud Ko Bachaane Ki Koshish Kare Kyunke Qiyaamat Ke Din Sagheerah Aur Kabeerah Har Tarah Ke Gunaah Naamaye Aamal Me Likhe Huwe Milenge Aur Us Din Har Shakhs Apne Aamaal Ke Darakht Ka Phal Paayega.


Kaseer Ahadees Me Sagheerah Gunaahon Se Sakht Bachne Ki Tagheeb Di Gayi Hai, Chunaanche :



Hazrate Aayishah Siddeeqah رضى اللّٰه تعالى عنها Farmaati Hai : Nabiyye Kareem صلى اللّٰه تعالى عليه وسلم Ne Irshaad Farmaaya : Ae Aayishah ( رضى اللّٰه تعالى عنها ) Un Gunaahoh Se Tum Bhi Parhez Karo Jinhe Tum Haqeer Samajhti Ho Kyu Ke Allah تعالیٰ Ke Yaha Un Ka Bhi Suwaal Hoga.

( ابن ماجہ، کتاب الزہد، باب ذکر الذنوب، ۴/۴۸۸، الحدیث: ۴۲۴۳)



Hazrate Sahal Bin Sa'd رضى اللّٰه تعالى عنه Se Riwayat Hai Ke, Huzoore Aqdas ﷺ Ne Irshaad Farmaaya : Tum Un Gunaaho Se Bacho Jinhe Tum Haqeer Samajhte Ho, Un Gunaahon Ki Misaal Us Qaum Ki Tarah Hai Jo Ek Waadi Me Utre To Ek Shakhs Ek Lakdi Le Aaya Aur Doosra Shakhs Doosri Lakdi Le Aaya Yahan Tak Ke Unhone Itni Lakdiyah Jama Karli Jinhe Jalaakar Unhone Apni Rotiya Pakaali ( Yani Lakdion Ko Aag Lagaane Ke Liye Choti Lakdiyon Ko Aag Lagaayi Jisse Badi Lakdion Ko Bhi Aag Lag Gayi, Goya Yahi Haal Sagheerah Gunaahon Ke Irtikaab Se Kabeerah Gunaah Tak Jaane Ka Hai ) Aur Be Shak Sagheerah Gunaah Karne Waale Ka Jab Muakhazah ( Pakad ) Kiya Jaata Hai To Ye Gunaah Use Halaak Kardete Hai.

( معجم الاوسط، باب المیم، من اسمہ محمد، ۵/۲۷۸، الحدیث: ۷۳۲۳)


Allama Abdurraoof Manaavi رحمة اللّٰه تعالى عليه Farmaate Hai : ( Is Hadees Shareef Me Chote Gunaaho Se Bachne Ka Farmaaya Gaya ) Kyunke Jis Tarah Choti Nekiyah Badi Nekiyah Karne Ka Sabab Ban Jaati Hai Isi Tarah Sagheerah Yani Chote Gunaah, Kabeerah Yani Bade Gunaaaho Ke Irtikaab Ka Sabab Ban Jaate Hai, Imaam Muhammad Ghazaali عليه رحمة اللّٰه القوي Farmaate Hai : Sagheerah Gunaahon Me Se Baz Gunaah Dooosre Gunaahon Ki Taraf Lejaate Hai Hatta Ke Asl Sa'adat ( Khush Bakhti ) Faut Hojaati Hai Aur Khaatime Ke Waqt Eemaan Se Hi Mahroomi Hojaati Hai Aur Allah تعالیٰ Ki Shaan Ye Hai Ke Woh Jise Chaahe Sagheerah Gunaah Par Azaab Dede Aur Jiske Liye Chaahe Kabeerah Gunaah Bakhshde.

( فیض القدیر، حرف الہمزۃ، ۳/۱۶۴، تحت الحدیث: ۲۹۱۶)


_______________________


Teesri Aayat :


Surah Luqman Ki Aayat 16 Me Hai : 


( Hazrate Luqmaan رضى اللّٰه تعالى عنه Ne Apne Bete Ko Naseehat Karte Huwe Farmaaya )


Tarjuma : Ae Mere Bete Buraayi Agar Raayi Ke Daana Baraabar Ho Phir Woh Patthar Ki Chataan Me Ya Aasmaanon Me Ya Zameen Me Kahi Ho Allah Use Le Aayega Be Shak Allah Har Bareeki Ka Jaanne Waala Khabardaar Hai.


Is Aayat Ki Tafseer :


( Surah Luqman Ki ) Aayat 14 Aur 15 Me Jo Mazmoon Bayaan Huwa Ye Hazrat Luqman رضى اللّٰه تعالى عنه Ka Nahi Hai Balke Unhone Apne Sahibzaade Ko Allah تعالیٰ Ki Ni'mat Ka Shukr Adaa Karne Ka Hukm Diya Tha Aur Shirk Ki Muamanat ( Yani Shirk Se Mana ) Ki Thi, To Allah تعالیٰ Ne Walidain Ki Itaat ( Farmaanbardari ) Ka Hukm Diya Aur Iska Mehal Bhi Irshaad Farmaadiya, Ab Yaha Se Phir Luqmaan رضى اللّٰه تعالى عنه Ka Woh Qaul Zikr Kiya Jaaraha Hai Jo Unhone Apne Farzand Se Farmaaya Ke Ae Mere Bete! Buraayi Agar Raayi Ke Daane Ke Baraabar Ho Aur Itni Choti Hone Ke Saath Woh Kaisi Hi Jagah Me Ho Aur Woh Jagah Kitni Hi Poshida Ho Jaise Patthar Ki Chataan Me Ho Ya Aasmaanon Me Ho Ya Zameen Me Ho, Lekin Allah تعالیٰ Se Nahi Chupsakti, Allah تعالیٰ Qiyamat Ke Din Use Haazir Farmaayega Aur Uska Hisaab Farmaayega.

Beshak Allah تعالیٰ Har Baareeki Ko Jaanne Waala Aur Usse Khabardaar Hai Aur Uska Ilm Har Choti Badi Cheez Ka Ihaata Kiye Huwe Hai Aur Jo Allah تعالیٰ Ki Shaan Ko Pehchaanle To Woh Buraayi Karne Se Zaroor Darega.

( روح البیان، لقمان، تحت الآیۃ: ۱۶، ۷/۸۱، خازن، لقمان، تحت الآیۃ: ۱۶، ۳/۴۷۱، ملتقطاً)



Bazaahir Maamooli Samjhe Jaane Waale Aamaal Ka Bhi Hisaab Hoga : 


Is Aayat Me Ham Sab Ke Liye Ibrat Hai Hamaara Maamooli Amal Bhi Qiyamat Ke Din Bargaahe Ilaahi Me Pesh Kiya Jaayega Aur Uska Hisaab Dena Hoga, Isi Se Mutalliq Ek Aur Maqaam Par Allah تعالیٰ Irshaad Farmaata Hai : 


( Surah Zilzaal Aayat 7,8 ) 

Tarjuma : To Jo Ek Zarrah Bhar Bhalayi Kare Woh Use Dekhega, Aur Jo Ek Zarrah Bhar Buraayi Kare Woh Use Dekhaga.



Aur ( Surah Ambiya Aayat No. 47 Me ) Irshaad Farmaata Hai : 


Tarjuma :


Aur Ha Qiyaamat Ke Din Adl Ke Taraazu Rakhenge To Kisi Jaan Par Kuch Zulm Na Hoga Aur Agar Koyi Cheez Raayi Ke Daana Ke Baraabar Bhi Hogi To Ham Use Le Aayenge Aur Ham Hisaab Karne Ke Liye Kaafi Hai.



Aur Bazahir Chote Samajhe Jaane Waale Aamaal Par Baz Auqaat Kis Tarah Garift Hoti Hai Is Se Mutalliq Ye Hikayat Mukahaza Farmaaye, Hazrate Haaris Muhasabi رحمة اللّٰه تعالى عليه Farmaate Hai Ke : Ghallah Maapne Waala Ek Shakhs Us Kaam Ko ChoD Kar Allah تعالیٰ Ki Ibaadat Me Mashghool Hogaya, Jab Woh Margaya To Uske Baz Ahbaab Ne Use Khwab Me Dekha To Poocha : Allah تعالیٰ Ne Tere Saath Kya Muamlah Kiya ? Usne Kaha : Mera Woh Paimana Jisme Ghalla Waghairah Mapa Karta Tha, Usme ( Meri Be Ehtiyati ki Wajah Se ) Kuch Mitti Si Baith Gayi Thi Jisko Maine Laaparwahi Se Saaf Na Kiya To Har Martabah Maapne Ke Waqt Us Mitti Ki Miqdaar Kam Hojaata Tha, Mai Is Qusoor Ke Sabab Itaab Me Gariftaar Hu.

( تنبیہ المغترین، الباب الاول، ومن اخلاقہم کثرۃ الخوف من اللّٰہ تعالی ان یعذّبہم۔۔۔ الخ، ص۵۱، ملخصاً)


Lihaaza Hame Duniya Me Hi Apne Har Chote Se Chote Amal Ka Bhi Muhasabah Karlena Aur Bure Aamal Se Sacchi Taubah Karleni Chaahiye Taake Marne Ke Baad Hone Waali Garift Aur Aakhirat Ke Sakht Hisaab Se Bachsake.

Allah تعالیٰ Amal Ki Taufeeq Ataa Farmaaye, Aameen.


_________________


Chauthi Aayat :



Surah Nisa Ki Aayat No 48 Me Irshaad Hai :


Tarjuma :

Beshak Allah تعالیٰ Use Nahi Bakhshta Ke Uske Saath Kufr Kiyaa Jaaye Aur Kufr Se Neeche Jo Kuch Hai Jise Chaahe Muaaf Farmaadeta Hai Aur Jisne Khuda Ka Shareek Tehraaya Usne Bade Gunaah Ka Toofaan Baandha.


Is Aayat Ki Tafseer :


Aayat Ka Maana Ye Hai Ke Jo Kufr Par Mare Uski Bakhshish Nahi Hogi Balke Uske Liye Hameshgi Ka Azaab Hai Aur Jisne Kufr Na Kiya Ho Woh Khwaah Kitnaa Hi Gunaahgar Aur Kabeerah Gunaahoh Me Mulawwas Ho Aur Be Taubah Bhi Marjaaye Tab Bhi Uske Liye Jahannam Me Hamesha Ke Liye Dakhilah Nahi Hoga Balke Uski Maghfirat Allah تعالیٰ Ki Mashiyyat ( Yani Uske Chaahne ) Par Hai, Chaahe To Woh Kareem Muaaf Farmaade Aur Chaahe To Us Bande Ko Uske Gunaaahoh Par Azaab Dene Ke Bad Phir Apni Rahmat Se Jannat Me Dakhil Farmaade, Is Aayat Me Yahudion Ko Eemaan Laane Ki Targheeb Hai.



Ye Yaad Rahe Ke Kufr Ke Ilaawah Qiyaamat Ke Din Har Gunaah Ke Bakhshe Jaane Ka Imkaan Zaroor Hai Magar Is Imkaan Ki Ummeed Par Gunaahoh Me Padna Bohut Khatarnaak Hai Balke Baz Suraton Me Gunaah Ko Halka Samajhne Ki Surat Me Khud Kufr Hojaayega!. 

Kitna Kareem Hai Khuda Jo Laakhon Gunaah Karne Waale Bande Ko Muaafi Ki Ummeed Dila Raha Hai Aur Kitna Ghatya Hai Woh Banda Jo Aise Kareem Ke Karam Aur Rahmat Par Dil O Jaan Qurbaan Hokar Uski Bandagi Me Lagne Ki Bajaaye Uski Naafarmaanion Par Kamarbasta Hai.

( صراط الجنان، النساء، الآیۃ : ٤٨ )



Is Aayat Se Maloom Hone Waale Masail :


1) Ye Aayat Is Baat Ki Qat'ee Daleel Hai Ke Shirk Nahi Bakhsha Jaayega Jabke Mushrik Apne Shirk Par Mare Aur Yahi Hukm Kufr Ka Hai Balke Ulama Ne Yaha Shirk Se Kufr Hi Muraad Liya Hai, Haa Kaafir O Mushrik Zindagi Me Taubah Kare To Uski Taubah Yaqinan Maqbool Hai.


2) Aayat Se Ye Bhi Malooom Huwa Ke Gunaahe Kabeerah, Huqooqullah ( Jaise Namaz Wa Deegar Ibaadaat ) Aur Huqooqul Ibaad ( Yani Bandon Ki Haqq Talafi Masalan Kisi Ka Maal Khalena ) Tamaam Gunaah Qaabile Maghfirat Hai Agarche Huqooqul Ibaad Ki Maghfirat Ka Tareeqah Ye Hoga Ke Allah تعالیٰ Haqqul Abd ( Yani Bande Ka Haqq ) Saahibe Haqq ( Yani Jiska Haqq Hai Masalan Jiske Paise Khaye Usi ) Se Muaaf Karaadega.


3) Ye Bhi Maloom Huwa Ke Kufr O Shirk Ke Ilawah ( Ke ) Gunaahoh Ki Bakhshish Yaqeeni Nahi Balke Ummeed Hai, Kyunke Allah تعالیٰ Ne Farmaaya Ke Jise Chaahe Bakhshe, Ab Allah تعالیٰ Kise Chaahega Ye Maloom Nahi, Lihaza Ye Aayat Gunaahon Par Diler Nahi Karti Balke Gunaah Se Rokti Hai.

( صراط الجنان، النساء، ١١٦ )



____________


Paanchvi Aayat :


Allah Ka Farmaan Hai ( Surah Taaha Aayat 109 ) :


Tarjuma :


Us Din Kisi Ki Shafa'at Kaam Na Degi Magar Uski Jise Rahmaan Ne Izn De Diya Hai Aur Uski Baat Pasand Farmaayi.



Is Aayat Ki Tafseer :


Irshaad Farmaaya Ke Jis Din Ye Haulnaak Umoor Waaqi' Honge Us Din Shafa'at Karne Waaloh Me Se Kisi Ki Shafa'at Kaam Na Degi Albattah Uski Shafa'at Kaam Degi Jise Allah تعالیٰ Ne Shafa'at Karne Ki Ijaazat Dedi Ho Aur Uski Baat Pasand Farmaayi Ho.

( روح البیان، طہ، تحت الآیۃ: ۱۰۹، ۵/۴۲۹)


Allama Ali Bin Muhammad Khaazin رحمة اللّٰه تعالى عليه Farmaate Hai : Ye Aayat Is Baat Par Dalaalat Karti Hai ( ke ) Qiyaamat Ke Din Mumin Ke Ilaawah Kisi Aur Ki Shafa'at Na Hogi Aur Kaha Gaya Hai Ke Shafa'at Karne Waale Ka Daraja Bohut Azeem Hai Aur Ye Use Hi Haasil Hoga Jise Allah تعالیٰ Ijaazat Ataa Farmaayega Aur Woh Allah تعالیٰ Ki Bargaah Me Pasandeedah Hoga.

( خازن، طہ، تحت الآیۃ: ۱۰۹،۳/۲۶۴)



Hazrate Abu Hurairah رضى اللّٰه تعالى عنه Se Riwayat Hai, Rasoole Kareem ﷺ Ne Irshaad Farmaaya : Mai Qiyaamat Ke Din Hazrate Aadam عليه السلام Ki Aulaad Ka Sardaar Hunga, Sabse Pehle Meri Qabr Khulegi, Sabse Pehle Mai Shafa'at Karunga Aur Sabse Pehle Meri Shafa'at Qabool Ki Jaayegi.

( مسلم، کتاب الفضائل، باب تفضیل نبیّنا صلی  اللہ علیہ وسلم علی جمیع الخلائق، ص۱۲۴۹، الحدیث: ۳(۲۲۷۸))



Hazrate Abu Hurairah رضى اللّٰه تعالى عنه Se Riwayat Hai, Rasoolullah ﷺ Ne Irshaad Farmaaya : Har Nabi Ki Ek Dua Qabool Hoti Hai, Pas Har Nabi Ne Woh Dua Jald Maangli Aur Maine Us Dua Ko Qiyaamat Ke Din Apni Ummat Ki Shafa'at Ke Liye Bachaa Kar Rakha Huwa Hai Aur Yeh انشاء الله عزوجل Meri Ummat Me Se Har Shakhs Ko Haasil Hogi Jo Is Haal Me Mara Ke Usne Allah تعالیٰ Ke Saath Shirk Na Kiya Ho.

( مسلم، کتاب الایمان، باب اختباء النبیصلی  اللہ علیہ وسلم دعوۃ الشفاعۃ لامّتہ، ص۱۲۹، الحدیث: ۳۳۸(۱۹۹))



Hazrate Anas Bin Maalik رضى اللّٰه تعالى عنه Se Riwayat Hai, Rasoole Anwar ﷺ Ne Irshaad Farmaaya : Meri Shafa'at Meri Ummat Ke Un Logon Ke Liye Hogi Jinse Gunaahe Kabeerah Sarzad Honge.

( سنن ابوداؤد، کتاب السنّۃ، باب فی الشفاعۃ، ۴/۳۱۱، الحدیث: ۴۷۳۹)


_____________________


Chati (6) Aayat :


Surah Bani Isareel Ki Aayat No 79 Me Irshaad Farmaaya :


Tarjuma : Aur Raat Ke Kuch Hisse Me Tahajjud Padho Ye Khaas Tumhare Liye Zyadah Hai, Qareeb Hai Ke Aap Ka Rab Aap Ko Aise Maqaam Par Faayiz Farmaayega Ke Jaha Sab Tumhaari Hamd Kare.



Is Aayat Ki Tafseer :


Namaaze Tahajjud Sarkaare Do Aalam ﷺ Par Farz Thi, Jamhoor Ka Yahi Qaul Hai, Jabke Huzoore Akram ﷺ Ki Ummat Ke Liye Ye Namaaz Sunnat Hai.

( خازن، الاسراء، تحت الآیۃ: ۷۹، ۳/۱۸۵-۱۸۶، خزائن العرفان، بنی اسرائیل، تحت الآیۃ: ۷۹، ص۵۴۱، ملتقطاً)



Aayat Me Maqaame Mahmood Ka Zikr Hai Aur Maqaame Mahmood Maqaame Shafa'at Hai Ke Isme Awwaleen Aur Aakhireen Huzoor Purnoor ﷺ Ki Hamd Karenge, Jaisa Ke Hazrate Abu Hurairah رضى اللّٰه تعالى عنه Se Riwayat Hai Ke Nabiyye Kareem ﷺ Se Arz Ki Gayi : Maqaame Mahmood Kya Cheez Hai ? Irshaad Farmaaya : Woh Shafa'at Hai.

( ترمذی، کتاب التفسیر، باب ومن سورۃ بنی اسرائیل، ۵/۹۳، الحدیث: ۳۱۴۸)



Hazrate Jaabir Bin Abdullah رضى اللّٰه تعالى عنه Se Riwayat Hai, Sayyidul Mursaleen ﷺ Ne Irshaad Farmaaya : Jo Azaan Sun Kar Ye Dua Kare :

’’اَللّٰہُمَّ رَبَّ ہَذِہِ الدَّعْوَۃِ التَّامَّۃِ وَالصَّلَاۃِ الْقَائِمَۃِ آتِ مُحَمَّدَانِ الْوَسِیلَۃَ وَالْفَضِیلَۃَ وَابْعَثْہُ مَقَامًا مَّحْمُوْدَانِ الَّذِیْ وَعَدْتَّہٗ‘‘

Yani Ae Allah, Is Kaamil Daawat Aur Qaayim Hone Waali Namaaz Ke Rab, Muhammad Mustafa ﷺ Ko Waseelah Aur Fazeelat Ataa Farmaa Aur Inhe Maqaame Mahmood Par Khada Karna Jis Ka Tune Inse Wada Farmaaya Hai.

To Uske Liye Qiyaamat Ke Din Meri Shafa'at Halaal Hogayi.

(بخاری، کتاب الاذان، باب الدعاء عند الندائ، ۱/۲۲۴، الحدیث: ۶۱۴)


Aur Muslim Shareef Ki Riwaayat Me Is Dua Ke Padhne Se Pehle Durood Padhne Ka Bhi Farmaaya Gaya.

( مسلم، کتاب الصلاۃ، باب استحباب القول مثل قول المؤذّن لمن سمعہ ثمّ ی صلّی علی النبی صلی اللّٰہ علیہ وسلم۔۔۔ الخ، ص۲۰۳، الحدیث: ۱۱(۳۸۴))



Yaad Rahe Ke Allah تعالیٰ Qiyaamat Ke Din Apne Habeeb صلى اللّٰه تعالى عليه وسلم Ko Yaqeeni Taur Par Waseelah Aur Maqaame Mahmood Ataa Farmaayega, Chaahe Musalmaan Nabiyye Kareem صلى اللّٰه تعالى عليه وسلم Ke Liye Is Ki Dua Kare Ya Na Kare Kyunke Ye Allah تعالیٰ Ka Apne Habeeb صلى اللّٰه تعالى عليه وسلم Se Wada Hai Aur Allah تعالیٰ Apne Wade Ke Khilaaf Nahi Farmaata, Albattah Musalmaanon Ko Is Ki Dua Maangne Ki Targheeb Di Gayi Hai Woh Is Liye Ke Isme Unka Apna Azeem Fayida Hai Ke Is Amal Ke Zaree'eh Inhe Sayyidul Mursaleen ﷺ Ki Shafa'at Naseeb Hogi.

( صراط الجنان، بنی اسرائیل، الآیۃ : ٧٩ )


_____________


Aakhri Aayat :


Allah Ka Farmaan Hai ( Surah Baqarah Aayat 48 ) :


Tarjuma : Aur Daro Us Din Se Jis Din Koyi Jaan Doosre Ka Badlah Na Hosakegi Aur Na Kaafir Ke Liye Koyi Sifaarish Maani Jaaye Aur Na Kuch Lekar Unki Jaan Chodi Jaaye Aur Na Un Ki Madad Ho.


Is Aayat Ki Tafseer :


Yani Ae Bani Israeel! Qiyaamat Ke Us Din Se Daro Jis Din Koyi Bhi Shakhs Kisi Kaafir Ki Taraf Se Badlah Na Dega Aur Na Kaafir Ke Baare Me Kisi Ki Koyi Sifaarish Maani Jaayegi Aur Na Us Kaafir Se Jahannam Ke Azaab Ke Badle Koyi Muaawazah Liya Jaayega Aur Na Un Kuffar Se Allah تعالیٰ Ka Azaab Door Karke Un Ki Madad Kijaayegi.

(روح البیان، البقرۃ، تحت الآیۃ: ۴۸، ۱/۱۲۶-۱۲۷)


Is ( Aayat ) Se Maloom Huwa Ke Qiyaamat Ke Din Kaafir Ko Na Koyi Kaafir Nafa' Pahunchasakega Aur Na Koyi Musalmaan, Us Din Shafa'at Sirf Musalman Ke Liye Hogi Jaisa Ke Deegar Aayaat Me Bayaan Huwa, Albattah Ye Baat Yaad Rakhni Chaahiye Ke Shafa'at Ki Ummeed Par Gunaah Karne Waala Aisa Hi Hai Jaise Acche Doctor Ke Miljaane Ki Ummeed Par Koyi Zehar Khaale Ya Haddion Ke Maahir Doctor Ke Milne Ki Ummeed Par Gaadi Ke Neeche Aakar Saare Badan Ki Haddiyan Tudwaale.

( صراط الجنان، البقرۃ، الآیۃ : ٤٨ )

Comments

Popular posts from this blog

Kya Bukhari Shareef Me Saari Ahadees Sahi Hai ? Sihah Sitta Ka Kay Matlab Hai ? (Roman Urdu)

Shadi Ki Fazilat, Shadi Shuda Ki Namaz (Roman Urdu)

Tauba Ke Sharait, Tauba Ke Rukh, Haqqul Abd Ke Talaf Hone Par Tauba, Gunah Par Qaaim Rehkar Taubah Ka Hukm, Poshida Gunaah Ki Taubah, Elaaniyah Gunaah Ki Taubah, Jo Kisi Ko Hidayat Ki Taraf Bulaye Uska Sawaab, Tableegh Ka Sawaab, Neki Ki Dawat Ki Fazilat, Burayi Ki Dawat Ki Mazammat